46

اے سی سی اے پاکستان،SEED Ventures، InfraZamin پاکستان اور سی ایف اے سوسائٹی پاکستان کے مابینESG اور اس کی بڑھتی ہوئی اہمیت پر زور دینے کے لیے شراکت قائم

کراچی(ٹیوٹرپاکستان نیوز) اے سی سی اے نےSEED Ventures (Pvt.) Limited، InfraZamin پاکستان اور CFA سوسائٹی پاکستان کے تعاون سے، ‘ESG (ماحولیاتی، سماجی اور گورننس): بزنس انٹیگریشن، پبلک ٹرسٹ اور برانڈ ریپوٹیشن’ کے عنوان سے ایک تقریب کا انعقاد کیا۔ 30 نومبر 2021 کو ایکٹن ہاؤس گارڈنز، برطانوی ڈپٹی ہائی کمیشن، کراچی۔

اس تقریب میں کیپٹل مارکیٹس، کارپوریٹ گورننس، بینکنگ اور مالیاتی خدمات کی نمائندگی کرنے والے تجربہ کار کاروباری رہنماؤں (قومی اور MNCs) سے معاونت حاصل کی۔ جنہوں نے ESG آگاہی کی اہمیت، اس کے مرکزی دھارے میں شامل ہونے کے ساتھ ساتھ عوامی اعتماد کو بڑھانے کے لیے اس کا فائدہ اٹھانے پر زور دیا۔

پاکستان اسٹاک ایکسچینج کی چیئرپرسن ڈاکٹر شمشاد اختر اس تقریب کی مہمان خصوصی تھیں۔ انہوں نے پاکستان میں ESG کو اپنانے کے لیے اپنے وژن کا اشتراک کیا – خاص طور پر ESG کے حوالے سے سرمایہ کاروں کے اعتماد کو بڑھانے کے لیے ایک کلیدی ڈرائیور کے طور پر جس میں غیر ملکی براہ راست سرمایہ کاری بھی شامل ہے۔

برطانوی ڈپٹی ہائی کمشنرMike Nathavrianakis نے اپنے نقطہ نظر کا اظہار کیا کہ کیوں ESG پاکستان کے لیے اہم ہے اور ACCA، SEED Ventures، InfraZamin پاکستان اور CFA سوسائٹی پاکستان کو ESG گفتگو کی قیادت کرنے پر مبارکباد دی۔

ایک بڑے پینل ڈسکشن، جس میں ہائی پروفائل مقررین نے شمولیت اختیار کی – بورڈ کی سطح پر ESG کا انضمام، بینکنگ سیکٹر کی حکمت عملی اور سماجی طور پر ذمہ دار قرضہ اور مالیات کے لیے مستقبل کا منصوبہ؛ اسٹیک ہولڈرز کے فیصلہ سازی کے لیے معلومات کی شفاف اور شفاف رپورٹنگ کے لیے ESG کس طرح ضروری ہے، بشمول پروجیکٹ اور انفراسٹرکچر فنانسنگ کے فیصلوں کی سہولت؛ کس طرح بڑھتی ہوئی معلومات کی دستیابی مستقبل کی نسلوں اور Gen-Z کو بااختیار بنا رہی ہے، جو ESG کو مستقبل کی پائیداری کے لیے ایک اہم ستون کے طور پر سمجھتے ہیں۔ اور آخر میں، کس طرح ESG انڈیکس سے چلنے والی کیپٹل مارکیٹس پائیدار سرمایہ کاری کو فروغ دیتی ہیں۔ پینل میں احسن جمیل، سی ای او، پاکستان انسٹی ٹیوٹ آف کارپوریٹ گورننس، عامر پراچہ، چیئرمین اور سی ای او، یونی لیور پاکستان، فرخ ایچ خان، سی ای او اور منیجنگ ڈائریکٹر، پاکستان اسٹاک ایکسچینج، ماہین رحمان، سی ای او، InfraZamin پاکستان اور شہزاد دادا، صدر اور سی ای او، یو بی ایل شامل تھے۔ شائستہ عائشہ، سی ای او، SEED Ventures نے اس کی نگرانی کی۔

تقریب میں، ACCA نے SEED Ventures اور InfraZamin پاکستان کے ساتھ معاہدوں پر دستخط کیے تاکہ ESG سے متعلقہ ایجنڈوں میں شراکت داری اور عزم کو باضابطہ بنایا جا سکے۔

اے سی سی اے پاکستان کے سربراہ، سجید اسلم نے کہا:”ہم نے حالیہ اشتراک کے ذریعےSEED Ventures اور InfraZamin پاکستان کے عظیم کام کو جانا ہے۔ ہمارا معاہدہ ہمارے ممبران، طلباء اور دیگر اسٹیک ہولڈرز کو پائیداری کے ایجنڈے اور اس سے منسلک گورننس، تعمیل اور خطرے کے معاملات کو بہتر طور پر سمجھنے میں مدد کرنے کے مقصد سے ہمارے ورکنگ ریلیشن شپ کو مضبوط بناتا ہے۔”

سی ای اوSEED Ventures شائستہ عائشہ نے مزید کہا: ”اکاؤنٹنسی کا پیشہ غیر مالیاتی خطرات جیسے کہ موسمیاتی تبدیلی کو سمجھنے، نگرانی کرنے اور ان پر عمل کرنے میں کلیدی کردار ادا کرتا ہے اور ہم مل کر پائیدار کاروبار کے لیے ESG کی بڑھتی ہوئی اہمیت کو بڑھانے کے لیے پرعزم ہیں۔ ”

InfraZamin پاکستان کی سی ای او، ماہین رحمان نے اس اعتماد کا اظہار کیا کہ ” اے سی سی اے کے ساتھ معاہدہ بنیادی ڈھانچے کی مالی اعانت کے فیصلوں کو بہتر بنانے کے ساتھ ساتھ تنظیموں کو ماحولیاتی اور فطرت سے متعلق اقدامات کے بارے میں تعلیم دینے کے لیے ESG طریقوں کو اپنانے کے بارے میں آگاہی کو تقویت دے گا۔”
٭٭٭

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں