112

اے سی سی اے کا رسک مینجمنٹ میں مالیاتی شعبے سے وابستہ افراد کے کردارپر نیاسروے جاری

اے سی سی اے(ایسوسی ایشن آف چارٹرڈسرٹیفائیڈاکاونٹنٹس) کی جانب سے ایک نئی تحقیق جاری کی گئی ہے جس میں پبلک سیکٹر کی تنظیموں کو درپیش بڑے خطرات،مالی چیلنجزکے حوالے سے بات کی گئی ہے۔ مالیاتی پیشہ ور افراد اور پبلک سیکٹر میں کام کرنے والے دیگر افراد کے ایک عالمی سروے نے ظاہر کیا کہ عالمی معیشت کا ایک اہم حصہ مختلف معاشی خطرات سے لڑ رہا ہے لہذااس سے نمٹنے کے لیے تیاری کرنا بہت ضروری ہے۔اس کے علاوہ اس سروے سے پبلک سیکٹر کے سب سے زیادہ چیلنجز اور فنانس پروفیشنلز کی رسک اسکلز کو استعمال کرنے میں ناکامی کا بھی پتہ چلتا ہے۔

یہ تحقیق بنیادی طور پر پبلک سیکٹر کے مختلف کرداروں میں کام کرنے والوں کے جوابات پر مبنی ہے جن میں فنانس، رسک، آڈٹ اور سروس ڈیلیوری شامل ہے۔ نے پایا کہ، ان کی اپنی تنظیموں کے لیے، وہ عوامی خدمات کے لیے فنڈنگ اور اس کو پورا کرنے کی صلاحیت کے بارے میں فکر مند تھے۔ خدمات کی فراہمی کے تقاضوں کے ساتھ ساتھ صحیح ہنر اور مہارت کے حامل لوگوں کو تلاش کرنا۔

اے سی سی اے کے سروے میں درج ذیل پانچ خطرات کو جواب دہندگان کی تنظیموں کو درپیش سب سے اہم خطرات کے طور پر نمایاں کیا گیا۔اس میں 49% مالیاتی چیلنجز،35% خدمات کے بدلتے تقاضوں اور توقعات کو پورا کرنا،35%ٹیلنٹ اور ہنر کی کمی،28%ناقص تنظیمی کلچر،26%غیر موثر قیادت شامل ہے۔

پبلک سیکٹر کو درپیش چیلنجوں کے جواب میں اے سی سی اے کی نئی گائیڈلائنز کیلکولیٹڈ رسک فنانس کے پیشہ ور افراد کے لیے خطرے کے انتظام کے عمل میں اہم کردار ادا کرتی ہے۔ سروے نے ظاہر کیا ہے کہ بہت ساری پبلک سیکٹر تنظیمیں رسک مینجمنٹ میں اپنی صلاحیتوں کا موثر استعمال نہیں کر رہیں۔ مثال کے طور پر، صرف نصف سے زیادہ جواب دہندگان (55%) جو فنانس فنکشن میں کام کرتے ہیں نے کہا کہ وہ متعلقہ آپریشنل خطرات کی شناخت اور ان کا جائزہ لینے میں باقاعدگی سے شامل تھے۔

اس بارے میں بات کرتے ہوئے اے سی سی اے پبلک سیکٹرکے سینئر سبجیکٹ مینیجر مارک جانسن نے کہا کہ “کچھ پبلک سیکٹر ادارے فرنٹ لائن پر کام کرنے والے عملے کی قیمتی بصیرت کو نظر انداز کر رہے ہیں۔ خطرے کی نشاندہی کرنا ایک دو طرفہ عمل ہے: تنظیموں کو ایسے خطرات سے آگاہ کرنے کی ضرورت ہے جن کی پہلے سے باقاعدہ شناخت نہیں کی گئی ہے اور خدمات میں کام کرنے والے اکثر ایسے خطرات کی نشاندہی کرنے کے لیے بہترین جگہ پر ہوتے ہیں۔ کسی تنظیم کے ہر حصے میں کام کرنے والے عملے کے علم اور مہارت کو استعمال کرتے ہوئے خطرے کا پروفائل بنانا خطرے کی جامع تفہیم کے لیے اہم ہے۔

ایک ایسے دور میں جہاں عوامی مالیات کا نقطہ نظر چیلنج کر رہا ہے اگر عوامی شعبے کو درپیش اہم خطرات سے کامیابی کے ساتھ بات چیت کرنا ہے تو اسے معمول کے مطابق کاروبار سے دور رہنے کی ضرورت ہے۔ فنانس فنکشن پوری تنظیم میں خطرات کو پہچاننے اور ان خطرات سے نمٹنے میں رہنماؤں کی مدد کرنے کے لیے اچھی طرح سے رکھا گیا ہے۔ بالآخر تنظیم مہارتوں اور صلاحیتوں کی نشوونما سے بنتی ہے۔ پبلک سیکٹر کے مالیاتی پیشہ ور افراد جو خطرات سے لاحق خطرات اور مواقع کو سمجھتے ہیں وہ مزیدعوامی خدمات کی تعمیر میں مدد کر سکتے ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں