24

حلیب فوڈز پاکستان ہنگری کے کاروباری اجلاس میں کرسٹج لمیٹڈ کے ساتھ شراکت داری

لاہور(ٹیوٹر پاکستان) حلیب فوڈز لمیٹڈ نے پاکستان میں پیشہ ورانہ ڈیری اور مشروبات کے پروسیسر نے کرسٹج لمیٹڈ – ہنگری کے معروف پنیر پروڈیوسر کے ساتھ معاہدہ کیا ہے۔ یہ تعاون عالمی مارکیٹ میں پنیر کی عالمی اقسام کو متعارف کروانے کے لئے کیا گیا ہے۔ ایچ ایف ایل کا منصوبہ ہے کہ وہ کرسٹیج کی بھرپور وراثت سے فائدہ اٹھائیں کیونکہ وہ 160 سے زائد اقسام کے پنیر برآمد کرنے والے یورپی صنعت کاروں اور برآمد کنندگان میں سے ایک ہیں۔ یہ شراکت مقامی کھلاڑیوں میں صحتمندانہ مقابلہ پیدا کرنے کے علاوہ صارفین کو یقینی طور پر بھرپور انتخاب کے ساتھ فراہم کرے گی۔
اس سلسلے میں وزارت خارجہ امور اسلام آباد میں ایک مفاہمت نامے پر دستخط ہوئے۔ جناب سید مظہر اقبال ، سی ای او حلیب فوڈز اور ڈاکٹر ریاض نبولسی۔ ایم ڈی / سی ای او کرسٹج لمیٹڈ نے دونوں ممالک کے وزرائے خارجہ کی موجودگی میں تعاون پر مفاہمت نامہ پر دستخط کیے۔
اس تعاون کے بارے میں اپنے خیالات کا تبادلہ کرتے ہوئے ، سید سید مظہر اقبال نے کہا ، “ہم ایک طویل عرصے سے اپنے ہم منصبوں سے رابطے میں ہیں اور باہمی تعاون کے بارے میں اس سوچ میں اچھ .ی پرجوش ہیں۔ کئی دہائیوں سے ملک میں اعلی معیار کی دودھ اور مشروبات کی مصنوعات کی پیش کش HFL گھریلو نام ہے۔ ہمیں مناسب موقع ملا ہے کہ پاکستانی صارف کی بڑھتی ہوئی ضروریات کو پورا کرنے کے لئے ویلیو ایڈڈ مصنوعات کے کسی حصے میں داخل ہوں۔ ہم فی الحال مارکیٹ میں پیش کیے جانے والے صحیح مکس پر کام کر رہے ہیں ، جو درآمدی مصنوعات کی قیمتوں پر انحصار کم کرسکتے ہیں۔ عالمی سطح پر موجودگی کے ساتھ ساتھ ہمارے شراکت داروں کے تجربات سے فائدہ اٹھاتے ہوئے ، ہم گھریلو سے لے کر کھانے کی خدمات تک صارفین کی خدمت کا بہت پر اعتماد ہیں۔
ڈاکٹر ریاض (ایم ڈی / سی ای او کرسٹج لمیٹڈ) نے اس موقع پر گفتگو کرتے ہوئے کہا ، “ہم ہنگری کے ایک سرکردہ پنیر پروڈیوسر ہیں جو یورپی یونین اور مشرق وسطی کی دونوں مارکیٹوں میں برآمدی کے قابل نمائش رکھتے ہیں۔ پاکستانی مارکیٹ کو وسعت دینے اور ٹیپ کرنے کے ل we ، ہم پاکستان میں ایک گھریلو نام حلیب فوڈز کے ساتھ مل کر کام کرنے کے منتظر ہیں ، تاکہ پنیر کی نئی اور نئی مصنوعات تیار کریں۔ ہم پاکستان کے نامور ڈیری پروڈیوسر کے ساتھ ایم او یو پر دستخط کرنے پر بہت خوش ہیں ، جو یقینی طور پر ہمیں ایک فائدہ پہنچانے والا ہے۔
HFL کے بارے میں:

1984 میں قائم ، حلیب فوڈز لمیٹڈ ، پاکستان میں ڈیری سیکٹر کے علمبرداروں میں سے ایک ہے۔ اپنے صارفین کی تغذیہ ، صحت اور فلاح و بہبود پر زور دینے کے ساتھ ، حلیب فوڈز لمیٹڈ عالمی معیار کے دودھ کو پروسیسنگ کے طریقے استعمال کرتا ہے۔ ہمارے پورٹ فولیو میں پاکستان کے بہت سے پسندیدہ برانڈز شامل ہیں ، جس میں دودھ سے لے کر جوس اور خالص گھی تک کے مزیدار اور معیاری مصنوعات کے متنوع پورٹ فولیو شامل ہیں۔
حلیب فوڈز بھائ پیریو اور رحیم یار خان میں جدید ترین ڈیری پراسیسنگ پلانٹ چلارہے ہیں اور اس میں دودھ جمع کرنے کا جال 170 سے زیادہ ہے۔ کمپنی کے پیداواری عمل سخت معیار کے معیار کے مطابق تصدیق شدہ ہیں جیسے آئی ایس او 9001: 2008 کوالٹی مینجمنٹ سسٹم ، ایف ایس ایس سی 22000: 2005 فوڈ سیفٹی سرٹیفیکیشن سسٹم ، آئی ایس او 14001: 2015 انوائرمنٹ مینجمنٹ سسٹم ، حلال فوڈز مینجمنٹ سسٹم اور پاکستان اسٹینڈرڈ کوالٹی کنٹرول اتھارٹی پی ایس کیو سی اے) لائسنسنگ (پروڈکٹ مصدقہ)

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں