113

ظفر مسعود پاکستان بینکس ایسوسی ایشن کے نئے چیئرمین منتخب

پاکستان بینکس ایسوسی ایشن (پی بی اے) کو دی بینک آف پنجاب (بی او پی) کے صدر اور سی ای او جناب ظفر مسعود کو ایسوسی ایشن کے نئے چیئرمین کے طور پر منتخب کرنے کا اعلان کرتے ہوئے خوشی ہو رہی ہے۔

یہ تقرری پی بی اے کے سابق چیئرمین جناب محمد اورنگزیب کی تبدیلی کے بعد کی گئی ہے، جنہوں نے اس ماہ کے شروع میں پاکستان کے لیے وفاقی وزیر خزانہ اور محصولات کا عہدہ سنبھالا تھا۔ اس تبدیلی کے مطابق، PBA ایگزیکٹو کمیٹی (EC) نے بلایا اور متفقہ طور پر درج ذیل افراد کو منتخب کیا:
جناب ظفر مسعود، اس وقت پی بی اے کے سینئر وائس چیئرمین اور دی بینک آف پنجاب کے صدر اور سی ای او، ایسوسی ایشن کے چیئرمین کے طور پر خدمات انجام دے رہے ہیں۔
جناب یوسف حسین، فیصل بینک کے صدر اور سی ای او، بطور سینئر وائس چیئرمین۔
جناب احمد خان بوزئی، منیجنگ ڈائریکٹر اور سٹی بینک N.A. پاکستان کے سٹی کنٹری آفیسر، ایسوسی ایشن کے نئے وائس چیئرمین کے طور پر۔
ایسوسی ایشن کو یقین ہے کہ نئی قیادت کے تحت، وہ اسٹیٹ بینک آف پاکستان سمیت اہم اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ مضبوط تعلقات کو فروغ دے کر بینکنگ سیکٹر کی مؤثر نمائندگی جاری رکھے گی۔ مزید برآں، یہ ان اقدامات کو ترجیح دے گا جن کا مقصد تکنیکی بنیادی ڈھانچے کو بڑھانا، تعمیل کے معیارات کو برقرار رکھنا، اور مالی شمولیت کی کوششوں کو آگے بڑھانا ہے۔ مزید برآں، ایسوسی ایشن چھوٹے اور درمیانے درجے کے کاروباری اداروں (SMEs)، درمیانی منڈیوں، اور ملک کی ترقی کے لیے اہم بنیادی ڈھانچے اور صنعتی منصوبوں کی مالی اعانت کے لیے بینکوں کے ساتھ تعاون کرے گی۔
پی بی اے محمد اورنگزیب کی بطور چیئرمین ان کے دور میں نمایاں خدمات پر ان کی تعریف کرتا ہے اور تنظیم کو مزید کامیابیوں اور سنگ میلوں کی طرف لے جانے کے لیے جناب ظفر مسعود اور ایگزیکٹو کمیٹی کی صلاحیتوں پر اعتماد کا اظہار کرتا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں