10

فاسٹ بولر محمد حسنین کا اب ٹارگٹ کیا ہے؟

فاسٹ بولر محمد حسنین نے قومی کرکٹ ٹیم میں واپسی کو اپنا اولین ٹارگٹ قرار دیا ہے، محمد حسنین حال ہی میں بولنگ کرانے کے اہل ہوئے ہیں۔

محمد حسنین کے بولنگ ایکشن کو غیر قانونی قرار دیا گیا تھا جس کے بعد نیشنل ہائی پرفارمنس سینٹر میں ان کے بولنگ ایکشن پر کام کیا گیا اور لاہور میں انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) کی منظور شدہ لیب میں ہونے والے بائیو مکینک ٹیسٹ میں ان کے بولنگ ایکشن کو قانونی قرار دیا گیا اور اب محمد حسنین بولنگ کر سکتے ہیں۔

فاسٹ بولر محمد حسنین کا کہنا ہے کہ بولنگ ایکشن کلیئر ہونے کے بعد بہت اچھا لگ رہا ہے، بولنگ کی اجازت ملنے کے بعد اب میں دوبارہ ایکشن میں ہوں گا، نئے ایکشن کے اوپر میں نے کوچز کے ساتھ بہت محنت کی ہے، کوچ عمر رشید نے بہت کام کیا ہے جس کا مجھے فائدہ ہوا۔

انہوں نے کہا کہ میں نے ایک مشکل وقت گزارا ہے، کیونکہ میرے ایکشن کو غیر قانونی قرار دیا گیا اور ایسے میں ’میں‘ بولنگ نہیں کر سکتا تھا، میں سمجھتا ہوں کہ مشکل وقت میں ہی ہمت کرنے کی ضرورت ہوتی ہے، مشکل وقت کو قبول کیا۔

ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ نیشنل ہائی پرفارمنس سینٹر میں کوچز کے ساتھ اپنی بولنگ پر مکمل فوکس کیا، مجھے کبھی ایسا محسوس نہیں ہوا تھا کہ میں دوبارہ نہیں کھیل پاؤں گا، میں نے ہمیشہ پازیٹو ہی سوچا تھا اور مجھے یقین کا تھا کہ میں ایکشن کلیئر کر کے واپس آؤں گا۔

محمد حسنین کو یقین ہے کہ نئے بولنگ ایکشن کی وجہ سے اسپیڈ پر زیادہ فرق نہیں پڑے گا، ان کا کہنا ہے کہ ابھی پریکٹس کر رہا ہوں، جب میچز کھیلوں گا تو ساری صورتحال واضح ہو گی۔

فاسٹ بولر کا کہنا تھا کہ میرا اس وقت اولین ٹارگٹ یہی ہے کہ جلد از جلد پاکستان ٹیم میں کم بیک کروں اور پاکستان کے لیے اچھی پرفارمنسز دوں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں