20

لاثانی فارما کے پاس صرف ماہر حکیموں کی تحقیق کی وجہ سے 225 مصنوعات ہیں۔سی ای اولاثانی فارما مہر عبدالوحید

لاثانی فارما کے پاس ماہر حکیموں کی تحقیق کردہ 225 مصنوعات ہیں ۔ سی ای اولاثانی فارما مہر عبدالوحید
چھوٹے پیمانے پر مجونات، شربت، خمیرجات اور عرقیات تیار کرنے والا یونٹ اج ایک صنت کا درجہ حاصل کر چکا ہے
ہم صحت پر کوئی سمجھوتہ نہیں کرتے۔سی ای اولاثانی فارما مہر عبدالوحید کی سدید فورم میں خصوصی گفتگو
لاہور( میاں عصمت رمضان ) مہر عبدالوحید نے 1987 میں لاثانی فارما (پرائیویٹ) لمیٹڈ لاہور میں لاثانی یونانی فارما کے طور پر قائم کیا۔ مہر عبدالوحید ایک پرعزم آدمی ہیں اور وہ خود ساختہ انسان ہیں۔ اس نے ہمیشہ لاثانی فارما کے مشن سٹیٹمنٹ پر کام کیا “انسانیت کی فلاح و بہبود، اعلیٰ معیاری معیاری جڑی بوٹیوں کی مصنوعات فراہم کر کے معیار زندگی کو برقرار رکھنے اور بہتر بنانے کے لیے” اس نے لاثانی فارما کو ہربل مصنوعات اور ادویات کا صف اول کا کارخانہ دار بننے کا مقصد بنایا۔

سب سے پہلے، لاثانی فارما چھوٹے پیمانے پر مجونات، شربت، خمیرجات اور عرقیات تیار کرتا ہے۔ یہ واقعی ایک بڑا منصوبہ تھا اور وسائل محدود تھے۔ آغاز بہت مشکل تھا۔ لیکن وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ ادویات اور مصنوعات کی مقدار اور معیار میں اضافہ ہوتا گیا۔ آج لاثانی فارما کے پاس صرف ماہر حکیموں کی تحقیق کی وجہ سے 225 مصنوعات ہیں۔ 1992 میں لاثانی فارما جڑی بوٹیوں کی مصنوعات کی ایک ممتاز صنعت کار بن گئی اور اس نے اپنی عمارت بنائی۔ ہماری مضبوط کاروباری اخلاقیات اور کسٹمر سروس کی وجہ سے وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ، گاہک ہماری پروڈکٹ کو تبدیل کرتے ہیں۔ میں اپنی مارکیٹنگ ٹیم کی کاوشوں کی تعریف کرنا چاہوں گا جس نے دن رات ایمانداری سے کام کیا اور ہمیں اعتماد دیا۔ لاثانی فارما کے آغاز کے بعد سے اس نے صرف ایک مقصد پر کام کیا اور وہ ہے مصنوعات کے معیار اور صارفین کی اطمینان کے اعلیٰ معیار کو مسلسل برقرار رکھنا۔ 2000 میں لاثانی فارما یونانی لاثانی فارما (پرائیویٹ) لمیٹڈ بن گئی۔ لاثانی فارما (پرائیویٹ) لمیٹڈ نے اکثر مفت تبی کیمپ کا اہتمام کیا جس سے ہزاروں صارفین مستفید ہوئے۔ اس کے علاوہ لاثانی فارما (پرائیویٹ) لمیٹڈ نے موٹاپے پر سیمینار کا انعقاد کیا جس میں مختلف شہروں سے طبیہ کالج کے پرنسپلز اور حکیموں کو مدعو کیا گیا۔

مہر عبدالوحید نے آخر میں کہا کی اللہ تعالیٰ کے فضل و کرم سے ہم ہر گزرتے دن کے ساتھ ترقی کر رہے ہیں الحمدللہ آج ہم فخر کے ساتھ یہ دعویٰ کر سکتے ہیں کہ ہم قدرتی جڑی بوٹیاں جدید اور سائنسی انداز میں تیار کرتے ہیں جو کہ استعمال کے لیے تیار ہیں کیونکہ ہم صحت پر کوئی سمجھوتہ نہیں کرتے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں