57

ماما آرگینک: پاکستان کا پہلا قدرتی، نامیاتی اور زہر سے پاک خوبصورتی اور جلد کی دیکھ بھال کرنے والا برانڈ

ماما آرگینک، خوبصورتی اور جلد کی دیکھ بھال کی صنعت میں پاکستان کا پہلا اسٹارٹ اپ، جلد کی دیکھ بھال کے شوقین افراد تک فطرت کی خوبیوں کو پہنچانے کے اپنے مشن کا اعلان کرتے ہوئے فخر محسوس کر رہا ہے۔ قدرتی اور ٹاکسن سے پاک مصنوعات کے بارے میں پرجوش ٹیم کے ذریعہ قائم کیا گیا، ماما آرگینک اپنی جلد، بالوں اور جسمانی نگہداشت کے حل کے ساتھ صنعت میں انقلاب برپا کر رہا ہے۔

ماما آرگینک اپنے صارفین کی متنوع ضروریات کو پورا کرتے ہوئے مختلف زمروں میں قدرتی اور نامیاتی مصنوعات کا وسیع انتخاب پیش کرتا ہے۔ ان کی مصنوعات کی لائنوں میں وٹامن سی، ابٹن، ٹی ٹری، ریٹینول، پیاز اور آرگن کے ساتھ ساتھ ماں اور بچوں کے لیے خصوصی پیشکشیں شامل ہیں۔

ماما آرگینک میں پروڈکٹ کیٹیگریز میں فیس واش، سیرم، باڈی واش، شیمپو، تیل، اسکربس، موئسچرائزر، کلینزر، لوشن، بالوں کو ہٹانے کے حل اور کریم شامل ہیں۔ اس وسیع رینج کے ساتھ ماما آرگینک آپ کی تمام خوبصورتی اور جلد کی دیکھ بھال کی ضروریات کے لیے جامع، فطرت سے متاثر حل فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے۔

ماما آرگینک کو جو چیز الگ کرتی ہے وہ معیار اور پاکیزگی کے لیے ان کی غیر متزلزل وابستگی ہے۔ آپ کی جلد اور بالوں کی دیکھ بھال کے اعلیٰ ترین معیار کو یقینی بناتے ہوئے، تمام مصنوعات قدرتی، نامیاتی، اور زہر سے پاک ہونے کے لیے تیار کی گئی ہیں۔

ماما آرگینک ”فطرت کی نیکی”، ہر پروڈکٹ میں قدرتی اجزاء کی طاقت کو بروئے کار لانے، صحت مند اور زیادہ چمکدار جلد کو فروغ دینے کے ان کے عزم کو ظاہر کرتی ہے۔

اس اہم اقدام کی قیادت کر رہے ہیں سی ای او آصف علی اور سی او او ایم سعد الحسن۔ قدرتی اور زہر سے پاک خوبصورتی اور سکن کیئر پروڈکٹس کی پیشکش کے لیے ان کے وژن اور لگن نے ماماکو انڈسٹری میں گیم چینجر بنا دیا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں