49

وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار کا میلہ مویشیاں کے انعقاد میں اہم کردار-تحریر۔۔امن پاشا -وزیر اعلیٰ پنجاب انٹرنشپ پروگرام سٹوڈنٹ

تحریر۔۔امن پاشا
وزیر اعلیٰ پنجاب انٹرنشپ پروگرام سٹوڈنٹ
محکمہ تعلقات عامہ پنجاب لاہور

وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار کا میلہ مویشیاں کے انعقاد میں اہم کردار
صوبہ بھر میں صحت مندانہ سرکرمیوں کا فروغ عروج پر

وزیر اعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار صوبہ کو صحت مند سرگرمیوں کا مرکز بنانے کی طرف تیزی سے گامزن ہیں۔اس سلسلہ میں حکومت پنجاب نے تمام محکمہ جات کو موسم بہار کی تقریبات کو شایان شان طریقہ سے منانے کا اعلان کیا ہے۔ تمام محکمہ جات عوام کو باہمی طور پر میلے اور نمائشوں کے ذریعے صحت مند ماحول کی فراہمی میں ہے۔ ہارس اینڈ کیٹل شوچند سالوں کے بعد دوبارہ شروع کیا جا رہا ہے۔اس بار وزیر اعلیٰ پنجاب اس بڑے ایونٹ کو اپنی نگرانی میں کروا رہے ہیں۔ موجودہ سال مارچ کے مہینے میں فورٹریس اسٹیڈیم میں 3 دن تک جاری رہنے والی وہ تقریب ہے جس میں مویشیوں کی دوڑ، مویشیوں کے رقص، ٹینٹ پیگنگ، ٹیٹو شو، لوک موسیقی، رقص، بینڈ، ثقافتی فلوٹس اور لوک گیمز شامل ہوتے ہیں۔ فورٹریس اسٹیڈیم، شو کا مقام فعال شرکاء، غیر ملکی زائرین اور لوگوں کا ہجوم ہے جو تہوار کو بڑے جوش و خروش، جوش اور جذبے سے دیکھتے ہیں۔ ان میں سے ایک بڑی تعداد مویشیوں کی بہترین نسلوں کو دیکھنے اور ان کی تعریف کرنے میں دلچسپی رکھتی ہے۔ بہت سے لوگ دیگر سرگرمیاں دیکھ کر خوشی حاصل کرتے ہیں جیسے کہ جانوروں کی نمائش پریڈ، گھوڑوں اور اونٹوں کے رقص، پولو میچ، کتوں کے شو اور ان کی ریس، سٹنٹ مینوں کے واوڈویل ایکٹ، فوجی بینڈ کا بڑے پیمانے پر مظاہرہ، بچوں کی تال سے جسمانی ورزش، سجا ہوا صنعتی فلوٹس اور ٹارچ لائٹ ٹیٹو شوز۔ یہ شو ایک معمولی نمائش کے طور پر شروع ہوا تھا جس کا اہتمام فوج نے پچاس کی دہائی کے اوائل میں ملک کی مویشیوں کی دولت کو پیش کرنے کے لیے کیا تھا۔ پاکستان ایک زرعی ملک ہے اس کی خوشحالی کا انحصار زراعت اور لائیو سٹاک پر ہے۔ کیٹل شو زراعت اور مویشیوں کی ترقی کے لیے ترغیبات فراہم کرتا ہے۔ آج یہ ایک بین الاقوامی تقریب بن گئی ہے جس میں بیرون ملک سے معززین اور زائرین اور غیر ملکی سیاح آتے ہیں۔ آرگنائزنگ کمیٹی میں فوج، رینجرز، ایل ایم سی سکولز، پولیس، صنعتکار اور آرٹ کونسل سمیت متعدد ایجنسیوں کے نمائندے شامل ہیں۔
اس تقریب میں کاٹیج انڈسٹریز اور چھوٹے کاروباروں کو خصوصی نمائندگی دی جاتی ہے اور جدید ٹیکنالوجی کو روایت کے ساتھ ہم آہنگ کرنے کے عنصر کو اجاگر کیا جاتا ہے۔سکیورٹی اور کوویڈ کرونا کی پابندیوں کی وجہ سے اس بڑے ایونٹ کا انعقاد نہ کروایا جا سکا۔ہارس اینڈ کیٹل شو کو روایتی جوش و خروش سے منانے کا مقصد کوویڈ 19 کے بعد ثقافتی اور تفریحی سرگرمیوں کو بحال کرنا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں