78

ٹی سی ایل نے اپنا جدید ایل ای ڈی ٹی ویP745مارکیٹ میں فروخت کیلئے پیش کر دیا

پاکستان کے نمبر 1 ایل ای ڈی ٹی وی برانڈ ٹی سی ایل نے اپنا نیا ایل ای ڈی ٹی وی P745 مارکیٹ میں فروخت کیلئے پیش کر دیا ہے۔شاندار خصوصیات کا حاملUHD 4Kکٹنگ ایج گوگل ٹی ویP745 صارفین کو شاندار تفریحی تجربے فراہم کرتا ہے۔ شاندار دلکش آڈیو اور85 انچ کے وسیع ڈسپلے کے ساتھ P745 اب TCL کی آفیشل ویب سائٹ، فلیگ شپ اسٹورز، اور پاکستان بھر میں رجسٹرڈ ڈیلرشپ پر خریداری کے لیے دستیاب ہے۔

P745 UHD 4Kماڈل Dolby Vision Dolby Atmosکی خصوصیات اور85 انچ کی بڑی اسکرین کے باعث P745 صارفین کوشاندار اوراعلیٰ معیار کے سینماکا تجربہ فراہم کرتا ہے، ایک بلین سے زیادہ رنگوں اور عمیق آڈیو کے ساتھ وسیع کلر گامٹ جو آپ کو ایسا محسوس کرے گا کہ آپ اپنے کمرے کے بجائے کسی فلم تھیٹر میں بیٹھے ہیں۔

. Dolby Vision ایک اعلی درجے کی امیجنگ ٹیکنالوجی ہے جو ہائی ڈائنامک رینج (HDR) کو متحرک رنگ کی صلاحیتوں کے ساتھ جوڑتی ہے تاکہ زیادہ چمک، زیادہ کنٹراسٹ اور زیادہ وسیع رنگ رینج کے ساتھ انتہائی وشد تصویری معیار فراہم کیا جا سکے۔ وسیع کلر گامٹ کے ذریعے، ناظرینDCI-P3 معیار کے تحت 90% تک زندگی بھر کے رنگوں کے پیلیٹ سے واقف ہوں گے۔ P745 Dolby Atmos کو بھی سپورٹ کرتا ہے، جو آوازوں کو ایک ساتھ اکٹھا کرتا ہے، چاہے وہ کھیلوں کا ٹورنامنٹ ہو، فلم ہو یا ویڈیو گیم۔ P745 میں صارفین روایتی چینلز کی پابندیوں سے بالاتر ہو کر زیادہ بڑی اسکرین اورشاندار آواز سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔

P745 کا HDMI 2.1 اعلی ویڈیو ریزولوشنز اور بہترین خودکار تصویر کی ترتیبات کو سپورٹ کرتا ہے، جس میں کم لیٹنسی، زیادہ ٹرانسمیشن کی رفتار اور بہترین صلاحیت ہے جوگیمنگ کی کارکردگی کو نمایاں طور پر بہتر بناتا ہے۔ P745 ماڈل میں صارفین کے تجربے کو120Hzگیم ایکسلریٹر کے ذریعے مزید بہتر بنایا گیا ہے، جو تیز حرکت کرنے والے اور کم دھندلا اور ہموار اسکرین کی کارکردگی کو یقینی بناتا ہے۔

اپنی شانداراسکرین اور ڈیزائن کے ساتھ P745 کسی بھی ایل ای ڈی ٹی وی صارفین کیلئے ایک خوبصورت اضافہ ہے۔ گوگل ٹی وی سے لیس، P745 آپ کی تمام پسندیدہ سٹریمنگ سروسز سمیت 700,000 سے زیادہ موویز اور TV ایپی سوڈز فراہم کرتا ہے۔ مزید یہ کہ گوگل وائس کمانڈز کے ذریعے آپ کی پسندیدہ فلم تلاش کرنے میں آپ کی مدد کرے گا اور آپ کی ترجیحات کی بنیاد پر تجاویز بھی دے گا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں