40

ژیومی کا ریڈمی 10 اگلے بجٹ رینج اسٹائل آئیکن ہونے کی افواہ ہے!

ژیومی اپنی ریڈمی سیریز کی چھتری کے نیچے ایک اور فون لانچ کر رہا ہے۔ ریڈمی 10 کے نام سے فون بہت جلد پاکستان میں لانچ کیا جائے گا۔ ایک تصدیق شدہ تاریخ ابھی نامعلوم ہے۔ موبائل حیرت انگیز خصوصیات اور پاگل خصوصیات سے لیس ہوگا۔ ژیومی سے اس موبائل کی عارضی قیمت 35،000 سے 36،000 روپے سے شروع ہو سکتی ہے۔

اس کے علاوہ ، آنے والے فون میں آکٹا کور (4×2.0 GHz Kryo 260 Gold اور 4×1.8 GHz Kryo 260 Silver) پروسیسر ہے جو آپ کو ہموار اور تیز کارکردگی سے لطف اندوز ہونے دے گا۔ نیز ، آپ متعدد ایپلی کیشنز تک رسائی حاصل کر سکیں گے اور بغیر کسی تاخیر یا رکاوٹ کے شدید گرافکس گیم کھیل سکیں گے۔ مزید یہ کہ فون میں 4 جی بی ریم اور 64 جی بی انٹرنل سٹوریج ہونے کی افواہ ہے۔ خلائی رکاوٹ ایک ایسی چیز ہے جس کے بارے میں آپ کو اپنی فائلوں جیسے ویڈیوز ، میوزک ، دستاویزات وغیرہ کو محفوظ کرتے ہوئے پریشان نہیں ہونا پڑے گا۔
توقع ہے کہ یہ آنے والا فون 6.53 انچ (16.58 سینٹی میٹر) ڈسپلے کے ساتھ آئے گا جس کی ریزولوشن 1080 x 2340 پکسلز ہوگی۔ یہی وجہ ہے کہ گیمز کھیلتے ہوئے یا ویڈیوز دیکھتے ہوئے آپ کو دیکھنے کا عمیق تجربہ ہوگا۔

آپٹکس کے بارے میں بات کرتے ہوئے ، آنے والا ژیومی فون عقبی حصے میں سنگل کیمرہ سیٹ اپ کے ساتھ آنے کا امکان ہے۔ یہ افواہ ہے کہ تقریبا about 50 ایم پی کا کیمرہ ہے جو آپ کو کچھ حیرت انگیز تصاویر پر کلک کرنے دے گا۔ بیک کیمرے سیٹ اپ میں شامل کچھ خصوصیات میں آٹو فلیش ، ڈیجیٹل زوم ، چہرے کا پتہ لگانے اور توجہ مرکوز کرنے کا ٹچ شامل ہوسکتا ہے۔ یہ موبائل 13 میگا پکسل کے فرنٹ کیمرہ کے ساتھ آنے کی افواہ ہے جو کہ کچھ پاگل سیلفیز پر کلک کرنے اور ویڈیو کال کرنے کے لیے ہے۔
Xiaomi Redmi 10 مبینہ طور پر Android v10 (Q) آپریٹنگ سسٹم چلائے گا اور اس میں 5900 mAh بیٹری ہوگی۔ یہ آپ کو گانے سننے ، فلمیں دیکھنے ، گیم کھیلنے اور بہت کچھ کے دوران فون کو طویل عرصے تک استعمال کرنے دے گا۔

ژیومی ریڈمی 10 پر مختلف کنیکٹوٹی آپشنز میں وائی فائی – ہاں ، وائی فائی 802.11 ، a/ac/b/g/n ، موبائل ہاٹ سپاٹ ، بلوٹوتھ – جی ہاں ، v5.0 ، اور 5G ڈیوائس ، 4G ، 3G ، 2 جی۔ اسمارٹ فون کے سینسرز میں ایکسلرومیٹر ، گائرو ، قربت ، کمپاس شامل ہو سکتے ہیں۔

افواہوں کے مطابق ، اس فون کے طول و عرض تقریبا 162.3 ملی میٹر x 77.2 ملی میٹر x 8.9 ملی میٹر ہونے جا رہے ہیں۔ اور اس کا وزن تقریبا 199 199 گرام ہو سکتا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں